Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 51-60 of 113 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022-12Impact of Perceived Security, Perceived Usefulness (PU) and Perceived Ease of Use (PEOU) on Customers' Purchase Intent in Online Shopping During the COVID 19 - PandemicPrasad, Narayan; Mitra, Debabrata
2021-12lmplications of CDVID 19 on Ind AS campliant Carporate Financial Reporting in IndiaBasu, CA. Agnishwar; Mitra, Debabrata
2021-11Exploring the opportunities available to customers, marketers and third parties in online shopping in the dynamic age of technologyPrasad, Narayan; Mitra, Debabrata
2021Efficacy of life Insurance Companies in the Liberalised Regime : An Indian PerspectiveKhan, Piyali Chandra; Mitra, Debabrata
2022EVALUATION OF MICROFINANCE INSTITUTIONS (MFIS) IN INCULCATING CSR VALUES IN THE SOCIETYPrasad, Narayan; Mitra, Debabrata
2022-01Rajnoitik aborte Nojruler bhabona (রাজনৈতিক আবর্তে নজরুলের ভাবনা)Ashis আশিস, Roy রায়
2022Musalman sampadita Bangla samoik potrika: Dharmacharcha ebong sampriti procharer nana dik (মুসলমান সম্পাদিত বাংলা সাময়িক পত্রিকা: ধর্মচর্চা এবং সম্প্রীতি প্রচারের নানাদিক)Khatun খাতুন, Hasnara হাসনারা
2022-09Eta kon natok noi : Biswas korun rajniti (এটা কোনো নাটক নয় : বিশ্বাস করুন রাজনীতি)Ashis আশিস, Roy রায়
2022-10Nojrul Islamer sisu kishor kobitai sompritir ahobban (নজরুল ইসলামের শিশু-কিশোর কবিতায় সম্প্রীতির আহ্বান)Khatun খাতুন, Hasnara হাসনারা
2022-12Biswaner Kissa, Kissar Nari ebong Afshar Ameder ekti kissa (বিশ্বায়নের কিস্সা, কিস্সার নারী এবং আফসার আমেদের একটি কিস্সা)Khatun খাতুন, Hasnara হাসনারা